söndag 19 januari 2014

Kylig prommis

Kommit hem efter att ha varit ut på en kvällsprommis , när jag knatade iväg så visade mätarn -32.4....myggfritt :)..... När jag nu kommit hem visar mätarn -33.1.....kyligt men så jäkla skönt att röra på sig och med musik i lurarna så går det undan......:)...... En tråk helvetes eftermiddag och kväll , såna borde inte få existera. Jag har blivit lite mer förkyld vilket jag inte alls tycker är speciellt trevligt:(....har nog lite feber , men jag biter ihop....
TACK för kommentaren karamellen min , ja det är en fin låt och den är så sann :).... Ja nu kan det ju få bli lite varmare , men vi har halva januari och februari kvar innan de fina vinter/vårdagarna börjar komma. Sköt om dig och lämna gärna fler kommentarer för de gör mig glad , bamsekram till dig. Nu ska jag dricka kaffe och tråka framför tvn....hej så länge

Inga kommentarer: