lördag 18 januari 2014

En stund ,glad

Blev glatt överraskad när jag fick oväntat främmande en stund :)..... Det gav mig energi att orka lite mer :)..... Tack bästa vännen min för allt , glad att du finns min guldklimp :) bamsekram till dig.
Min förkylning är ungefär som i går inte så farlig , lite halsont , lite snuvig , lite krasslig men idag har huvudvärken kommit..... Nåja jag biter ihop och hoppas det ska vända.
Fick skjuts ut på byn så nu är lottot för ikväll inlämnat och jag har nåt att se fram emot.....:) har också hämtat ut ett paket från lyko.se , nya parfymer och en mascara :)......alltid kul med paket :)......
Funderar på vad jag ska göra nu ...hmm.... -23,5..... Tror jag stannar inomhus. Om väderprognosen stämmer skulle det bli ännu kallare ....brrr .....
Lämna gärna kommentarer .....hej så länge

Inga kommentarer: