söndag 26 januari 2014

Nu kommer dem...

Nu kommer dem tillbaka , orden i mitt huvud . Orden är som ett enda virrvarr och nu tänkte jag släppa lös dem och bilda några meningar.....
Söndag och jag klev upp 08.50 med trötta steg klev jag in på toan ,ställde mig i duschen och vred på vattnet.....skönt att känna strålarna skölja min kropp....
En aning piggare lämnade jag duschen och började klä på mig DÅ "plingade" min telefon :) , överraskad tittade jag på meddelandet :). Nån minut senare fick jag främmande :).....
En mysig morgon , såna morgnar vill jag ha fler av :)..... Tack för att du tittade till mig vännen ,KRAM :).....
Ett tag senare ensam igen :(..... Tråkigt att vara ensam och dessutom sjuk (förkyld). Vill jobba i morgon , men vet inte om jag är pigg och kry så att jag orkar .....jaja jag tar en dag i taget .....jag lever här och nu.......
Kalla händer- varmt hjärta ,  jaha ja då förstår jag varför ... det är därför jag alltid har kalla händer , all min värme finns i mitt hjärta :)......

Inga kommentarer: