söndag 12 januari 2014

Lite av varje

Mitt på dan följde jag med en jobbarkompis då for vi och hälsade på vår jobbarkompis sen var jag åter hemma vid 15 tiden. När jag kom hem hade jag en skön behaglig stund  :) , önskar att den stunden aldrig skulle ta slut , men tråkigt nog gjorde den det som alltid alldeles för fort:(......
Nåja jag har svamlat och grejat och tidigare ikväll for jag iväg ut en sväng träffade bästaste vännen , som alltid trevligt att se dig. :)....
Åter hemma ett tag senare och ikväll har Oscar kommit hit ,han är hos mig i veckan......
Rastlös som jag är så klädde jag mig ordentligt och tog en kvällsprommis skönt att vara ute och röra på sig. Gick förbi och köpte mjölk till Oscar och en Ramlösa till mig och sen gick jag hemåt......
Fortfarande rastlös och vet inte vad jag nu ska göra..... Kändes lite tidigt att bädda ner sig nu . Tror  ändå att jag snart gör det för jag kan ju läsa tills jag somnar .....
Lämna nån kommentar vetja .....sov sött

Inga kommentarer: