onsdag 11 september 2013

jobb rantat och annat

for i väg och jobbade mina timmar sen efter jobbet for jag förbi och kollade en kompis plåga sig för att få en snygg tatuering. =)....
sen hem för att ta en dusch och fixa käk. fullt ös hela dagen och medan jag stod vid spisen så ringde telefonen. jag ska i väg o jobba ett par timmar i morgon med tjejerna i vår butik i Kalix.
det blir en tidig morgon och en lång arbetsdag åker runt 08.00 i morgonbitti och kommer hem nångång på eftermiddagen.
ikväll cyklade jag i väg till en kompis för att surra en stund och sen träffade jag min bästa vän ,hur mysigt som helst =) ,hoppas vi ses snart igen ,längtar......=).....efter det så for jag hem ,ingen Oscar hemma så kvällen har jag som vanligt tillbringat ensam grejat och sett tv.
tvingade Oscar att komma hem så för en stund sen kom han hem och inte är han glad. jag är inte mycket värd i hans ögon när jag har regler han måste följa......UNGAR....jag säger då det.....
jag har nu bäddat ner mig och ska försöka sova ett par timmar , men innan jag lägger ifrån mig datorn ska jag kolla om jag vunnit på lotto.
sov gott

Inga kommentarer: