måndag 30 september 2013

några...

ja då var jag tillbax här med några rader.....
jag har mest bara svamlat och grejat som vanligt den här eftermiddagen/kvällen. och nu jäklar är parabol eländet ett minne blott.
lånade mig en skiftnyckel och skruvade ner skiten.  jag fixade det  utan problem.....=).....jag har kommit fram till att eftersom det är fix och grejs då och då så skulle jag behöva skaffa mig de vanligaste verktygen som behövs bla nån skiftnyckel , trettons  ringnyckel ,tång, mejsel och lite sånt smått o gott....ja en liten verktygslåda. jobbigt att behöva låna då jag behöver.....
har sett lite tv men nu har jag stängt av tvn och det blir lite dator och sen läsa min bok nått tag.....
det är kallt ute....brr....nu är nog vintern inte långt borta skulle jag tro.....
hmm....jaha...och vad ska jag  nu surra om ...hmm...nja inte vet jag så jag avslutar mitt inlägg här och nu.....sov gott


Inga kommentarer: