söndag 15 september 2013

rantat o grejat

nu är jag tillbaka efter att ha varit ut och cyklat och rantat i kväll. men fan vad jag känner mig otränad. kan det vara det eller astman som gör att jag har sämre kondition?....fruktansvärt besvär med andningen när jag anstränger mig utomhus.....får knappt nån luft i lungorna och orkar knappt få fram nåt ord. så här dålig var det längesen jag var....inhalerat flera gånger i kväll.....lite bättre sen jag kom hem och fick ta min medicin (symbicort) i alla fall.
nåja hoppas kunna somna och sova ett par timmar för jag ska ju jobba i morgon som vanligt.
är nerbäddad i sängen finns inte så mycket annat att göra ,tråkigt =(.....
det har varit en tråkig dag då det inte hänt så mycket som jag hade önskat. mest bara svamlat ,tränat ,rantat och grejat ungefär som vanligt.....
mysigt att få träffas och surra med dig i kväll bästaste vännen ,det var oväntat =)....var rädd om dig och sköt om dig =)...
mååånga som besökt mitt krypin kan jag se ,kul.
nu ska jag sluta surra ...sov gott...




Inga kommentarer: