söndag 22 september 2013

bilbingo och annat

dagen  varit kul. tillbringat eftermiddagen på bilbingo med bästaste vännen ,mysigt. det blev tyvärr ingen vinst men det kommer fler chanser till att vinna. på lördag då ska vi ta storkovan eller vad säger du min diamant ?....och innan dess så är det ju lotto på onsdag då räknar jag ju med att vinna =).....tänk vad kul det skulle va att få vinna en lite större vinst =)....nåja.
kvällen har jag tillbringat hemma  grejat och sett tv för det har ju regnat och då stannar jag ju helst inomhus.
Anton och hans kompis har precis varit och farit och det är alltid lika kul att dem tittar förbi och fikar.
nu är jag nerbäddad i sängen och ska försöka sova ett par timmar. för det är ju jobb som vanligt i morgon.
Oscar kommer först i morgon efter skolan.här är det lugnt och tyst och jag kan höra hur klockan tickar. undrar hur länge jag måste ligga här och vrida och vända på mig tills jag somnar...jag får göra som jag brukar ,tänka på nåt vackert och underbart. =)....då brukar jag kunna slappna av.
nu ska jag sluta surra . lämna gärna kommentarer....sov gott o dröm sött


Inga kommentarer: