onsdag 18 september 2013

Det hopar sig

Har jobbat mina timmar mestadels framför datorn denna regniga gråa trista dag. Efter jobbet for jag hem och hann med en behaglig skön avkopplande stund som gav mig energi att orka ett par timmar till. Tog en dusch bytte  om och for i väg på ett möte. Mötet gick fortare än jag hade räknat med....
Fler möten väntar.... Det verkar som att allt elände  drabbar mig nu .... Vet verkligen inte hur jag ska orka fixa så att allt blir så bra det kan bli .....
Jag biter ihop och försöker göra som jag alltid gjort, mitt bästa.
Ibland önskar jag att man kunde fly från alla bekymmer , men av erfarenhet vet jag att man kan inte fly så det är väl bara stanna kvar och som sagt göra mitt bästa....
Nåja det är absolut ingen idé att klaga ...jag klistrar på mig ett leende ....nu intar jag ryggläge en stund och samlar mina tankar lite. Jag lever på den energin jag fick den korta stunden efter jobbet. :)....
Hej så länge

Inga kommentarer: