tisdag 24 september 2013

eftermiddag ,telefon och tvätt

kom efter jobbet och sen började springet ner och upp mellan läggan och tvättstugan. har lagat mat makaroner och korv. jag har pratat en hel del i telefon idag med bästaste vännen ,så myyyysigt kan aldrig få nog av att prata med dig ,hoppas vi träffas snart och fortsätter våra samtal .....vill ha svar på diverse frågor ....=)....när jag pratat i telefon så kom pappa förbi och vi drog i väg för att jag skulle få se på ett hus och en stund senare var jag hemma igen......
nu alldeles snart är det dags att springa ner och hämta den förhoppningsvis torra tvätten.....vad jag ska göra sen vet jag inte.....håller tummarna att det händer nåt kul i kväll =)....pojkarna har varit och precis nu for hela bunten ,kvar hemma ensam är jag......
nåja jag får tid att grubbla ....hej så länge

Inga kommentarer: