måndag 23 september 2013

I'm back

I'm back .....=) bästaste vännen hörde av sig och ville ha hjälp med datorn. pratade några minuter och försökte hjälpa via telefon , det slutade med att jag hoppade upp på cykeln och trampade i väg dit. glad att kunna hjälpa dig och glad för att du ber mig om hjälp. gör allt för dig det vet du =).....
där blev jag varandes en stund framför datorn sen kaffesurr lite dator igen och lite mer kaffesurr. mysigt och trevligt att få se och prata med dig. TACK för kaffet....
när jag trampade hem så mötte jag en bil med en annan  bil på en Dolly =).....gissa vem det var....=) MIN unge såklart ....han och hans kompis var påväg hem till mig för att koppla in min stereo som jag väntat på hela kvällen. =)....nu är den inkopplad och the boys have left the building ,även Oscar ....
han ville sova hos Roger i natt snäll som jag är lät jag han göra det och kvar hemma ensam är jag som vanligt......
är nerbäddad och ska försöka sova ett par timmar ,jag känner mig faktiskt inte så trött så frågan jag ställer mig är hur och när kommer jag att somna i natt?......jag får blunda och tänka på nåt fint så blir det nog lättare att somna......
i morgon är det jobb som vanligt och efter jobbet har jag tvättstugan bokad hela eftermiddag/kvällen....alltid nåt finns att göra......
ja just nu kom jag i håg jag ahr ju spelat keno och glömt kolla om jag vunnit ,tänk om jag ligger här nerbäddad under täcket och har vunnit storkovan utan att veta om det.....bäst att kolla innan jag lägger i från mig datorn.
nu dags att sluta surra sov gott....

Inga kommentarer: