fredag 27 september 2013

hemma och nerbäddad

nu är jag hemma och nerbäddad. efter jobbet gick jag hem vilade lite och grejade sen tog jag en dusch och bytte om och sen i väg på jobbet för en kväll med mat och surr.
vi har ätit god mat och efterrätt. smakade ett halvt glas vin men sen blev det bara loka resten av kvällen. jag må vara en tråkboll men jag är ingen som tycker om att dricka. jag kan skratta ,prata och vara trevlig utan alkohol. det är jag stolt över.
en trevlig kväll med jobbarkompisarna. jag tackade för mig och knatade hem 22.25. skönt att komma hem och dra av sig kläderna och bädda ner sig. har en hemsk värk och jag hoppas jag får nån timmes sömn i natt.
tack för att du körde förbi så jag fick träffa dig och prata lite med dig  ,du är för himla go bästaste vännen min. tänker på dig. KRAM till dig.
i helgen är jag ledig och vad jag ska göra i morgon är redan planerat ,det blir bilbingo och jag längtar ....=)....i morgon har jag tänkt vinna....=).....och vinner jag mycket  så delar jag med mig =)....
nä nu ska jag försöka sova.  sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: