torsdag 26 september 2013

full fart ,jobb frissan ,jobb och annat...

for i väg på jobbet och jobbade fram till 12.30 sen gick jag hem. vilade en stund och sen i väg upp till frissan kl 14. lite vardagslyx och efter besöket hos min frissa så gick jag på jobbet och jobbade nån timme till. gick från jobbet vid 18.30 in på affären för att handla lite innan jag gick hem.
var hemma vid 19 tiden då ställde jag mig i duschen ....trött och knäckt efter en fullspäckad dag som innehållit mycket spring och fix. =)  väldigt kulig dag. =)
efter att ha duschat så knatade jag i väg till ett garage för lite surr.
sen hem för att få parabolen inkopplad. ååhh så tråkigt inga kanaler gick att få in. det blir till att greja och förhoppningsvis kommer jag att få in kanaler så att jag får se alla de kanaler jag vill kunna se så småningom. jag håller tummarna. =)...
tack för hjälpen i kväll bästaste vännen min. trevligt att få se och surra med dig och bjuda på gofika...=)....puss o kram till dig min guldklimp.
nu är jag nerbäddad känner mig så megatrött och jag kommer att somna och jag hoppas kunna sova ett par timmar trots min hemska värk.....
sov gott o dröm sött
fikapaus på jobbet

hos frissan och blir fin i håret...



Inga kommentarer: