måndag 30 september 2013

måndag

det är morgon u och jag är här....vaknat för en stund sen....måndag ,ny dag och ny vecka. jobbar som vanligt sen i eftermiddag har jag inget planerat så jag hoppas nåt kuligt händer.... funderar på att försöka ta ner parabolen för den uppfyller bara plats och är ful där den sitter.
inget regn men säkert kallt ute idag.....det blir att dra på sig en jacka när jag knatar i väg.
TACK förkommentarerna bästa vännen min =) kul att höra av dig. jaha...du gör som jag bara svamlar? känns väldigt onödigt att svamla bort alla dessa dagar , men tyvärr blir det oftast så.
vilken tur att du har dina tv kanaler då har du i alla fall nåt att se på tv....jag har verkligen ingen förhoppning att det ska lösa sig med mina tvkanaler.....
rymmare är rätta namnet för dig =)....du är min rymmare =) ,jag kanske också skulle bli en rymmare?...har man ett roligare liv då ,ett mer innehållsrikt liv?....=)....ha en fin dag min vän...
snart är det dags att lämna varma goa sängen och kliva upp och dricka morgonkaffe....
först ska jag läsa horoskop och sen vad det säger mig .....hej hej

Inga kommentarer: