tisdag 17 september 2013

Å hoppsan

Tisdag eftermiddag , tiden har rusat iväg men nu är jag i alla fall här med ett kort snabbt inlägg.
Hmm... Nu tog det tvärstopp vad sjutton skulle jag skriva få se hmm....jobbat mina timmar + en stund extra.... full fart :)..... Går på som durscellkaninen jag är... Inte mycket sömn i natt pga mycket värk , men vem har tid och lust att tycka synd om sig själv när ingen annan gör det.....
Full fart när jag kom hem ,har tvättid och mina kläder ska tvättas. Undrar hur man ska göra för att inte berget av smutstvätt ska växa ? Ett alternativ är att sluta duscha och byta kläder flera gånger per dag ett annat alternativ är att gå naken :)....
Ååååå hoppsan jag har fått en kommentar :) tusen tack för kommentaren bästa vännen min:) alltid kul att höra av dig, önskar bara vi kunde tillbringa mer tid tillsammans för vi har ju så kul och mysigt ihop:) ....hör av dig snart igen och kom förbi och drick kaffe någon gång :)...
Nu ska jag springa ner i källaren och stänga in mig i tvättstugan en stund ....hej hej

Inga kommentarer: