söndag 29 september 2013

söndagmorgon

och jag är vaken nu. har vaknat och somnat om ett par gånger men för en stund sen tyckte jag att nu får det räcka med sömn. jag har ju börjat kunna sova lite längre på morgnarna ,det är ju inte så dumt....=).....
söndag och vad skulle jag ha hittat på?...hmm....måste fundera på det medan jag ligger här i sängen under täcket. känner mig slö....
TUSEN TACK för din kommentar älskade bästaste vännen =) ,se där jag visste du var skrivkunnig =)...ja tråkkvällar borde avskaffas omgående. man ska ju sträva efter att ha ett bra och innehållsrikt liv. kul att du vann på triss du med =)....kram.
jag vann inte en enda krona på lottot ....=(...det är ju riktigt omöjligt att vinna.....
ska nog ligga kvar under täcket en stund till men sen måste jag börja röra på mig ....
nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så jag avslutar mitt inlägg här....hej hej

Inga kommentarer: