lördag 28 september 2013

bilbingo och körslaget

drog väg på cykeln upp på byn en sväng och en stund senare var jag hemma igen. grejade för att få tiden till att gå .....klockan var ca 13 då blev jag uppraggad av bästaste vännen för att dra på bilbingo. det var sista bilbingo för denna säsong. tyvärr blev ingen av oss rikare. =(.....
alltid trevligt och mysigt att bara dra i väg och göra nåt skoj....=)....en mysdag =).....
sen jag kom hem från bilbingon så har jag bara varit hemma ,grejat och sånt och sett lördagkvällens underhållnings program körslaget på tv4.  en tråkig kväll hemma helt ensam som vanligt
och vad jag ska göra mer denna kväll vet jag inte riktigt.
är nerbäddad i sängen under varma täcket medan jag bloggar tror jag ligger kvar här tills jag somnar....
måste rätta lotto och se om det blivit nån vinst innan jag lägger i från mig datorn. köpte två trisslotter i dag och jag vann på en av dem ,120 kronor....=)...
tänk om nåt roligt kunde hända då slapp jag ligga nerbäddad den här tiden.
hörru älskade bästaste vännen min ,jag vet att du är in och läser min blogg jag vet att du är skrivkunnig så  var är dina kommentarer?... =)....önskar att vi träffas snart igen och får tillbringa mycket mer tid tillsammans så att vi kunde surra läääänge. =)...tänker på dig min dyrbara skatt.
nu ska jag rätta mitt lotto så jag säger sov så gott o dröm sött


dagens trissvinst 120 kronor

Inga kommentarer: