tisdag 10 september 2013

ja så

ja så har den här dagen och kvällen passerat. svamlat och grejat sen jag kom hem från jobbet....
känner mig trött och hoppas få ett par timmars sömn i natt.....
i morgon är det onsdag ,ny dag och jag jobbar som vanligt....
är nerbäddad och inom kort ska jag väl försöka sova om jag inte skulle få för mig att hitta på nåt att göra som är roligare än att sova...hmm....nja....jag är nog för slö för att börja med nåt projekt i kväll......har egentligen en hel del som jag skulle kunna pyssla med som tex måla möbler ,plocka ,städa och greja .....men det tar jag en annan dag nu ska jag försöka slappna av lite tror jag.....sov sött

en eftermiddag i tvättstugan


min lilla godisskål behöver fyllas på snart....

solen visade sig i eftermiddag =)

sen försvann solen....

Inga kommentarer: