torsdag 11 juli 2013

Tidig morgon

Jaha och som vanligt har jag vaknat tidigt. 04.56. Bäddade ner mig vid 00.30 och  som vanligt vaknat med värk.... Sover i husvagnen på gården. Pappa sover i ena delen av vagnen och jag har sovit i andra delen.  Kerstin sover med katt och hund i huset.
Här är det bara jag vaken undra hur länge det tar tills nån av dem vaknar.
I går när jag kom hit var det mulet och kallt. Idag skulle det bli varmt sa väderprognosen. Hoppas det stämmer. Nu blåser det och ser inte så varmt ut.  Jag vill ha sol och värme. :)
Idag blir det säkert ranta runt. Blir det varmt så ville pappa och Kerstin i väg till hennes bror och sambo och kasta sig i poolen.
Här ligger jag under täcket och lyssnar på blåsten utanför och funderar. Ge mig ett leende och lämna kommentarer
......hej så länge

Inga kommentarer: