fredag 12 juli 2013

Sol bad och middag

En solig dag och så varmt. Jag har mest tillbringat dagen utomhus varit ut och promenerat och sett på naturen.
Sen på eftermiddagen så ringde Kerstins bror och bjöd oss på sol bad och  middag.
Innan vi åkte dit for jag och Kerstin ner till åkersstyckebruk för att jag behövde köpa snus.sen åkte vi hem hit och hämtade pappa och sen iväg till Klas och Anette.
Jag tog ett dopp i poolen med pappa och Kerstin sen slappade jag i solen.
Till middag grillat kött , grönsaker mm det fanns massor gott att käka. Då vi ätit så blev det vila jag halvsov en stund i solsängen. Idag har jag fått i mig D-vitamin :)
Sen böt  jag om igen och hoppade ner i poolen och sen i solen. Vid 18.30 for vi ut och åkte till stallarholmen för att sitta ute vid vattnet fika , åt glass pratade och tittade ut på båtarna , verkligen avkopplande. Nu har vi kommit hem för en stund sen och nu blir det bara slappa och ta det lugnt hos pappa och Kerstin.
Ladda oss för bilresan hem i morgon. Vilken tid vi far det beror på pappa så det gäller att vara redo och klar när han säger att det är dags att dra iväg.....
Nu ska jag slå mig ner i soffan och vila framför tvn..., hej så länge

Inga kommentarer: