tisdag 2 juli 2013

och så...

ett par rader från mig innan jag läser min bok. här är det lugnt och tyst. pappa ser tv och jag bloggar. har fortfarande megamycket värk är trött och slö ....varför känns det så här?....vill ju må bäst och få det jag önskar mig av hela mitt hjärta då vet jag till 180 % att jag skulle må bäst =)......jag lever på hoppet om att min önskan ska gå i uppfyllelse....=)....
i morgon fyller Oscar 14 år och då blir det att baka en tårta. kan tänka mig att det kan fort bli en sväng ut på marknaden och sen på eftermiddagen har jag tid i tvättstugan. en dag då jag hoppas jag inte har alltför mycket värk ,hoppas jag ska slippa käka  värktabletter.
ingen vinst för min del varken på hästarna eller kenot ikväll. pappa han vann på hästarna ,det är ju kul. =).....
nu ska jag läsa min bok sov sött....

Inga kommentarer: