måndag 8 juli 2013

min morgon/förmiddag

...brrr....kallt ute i dag solen är fram och visar sig emellanåt men det är riktigt blåsigt och kallt....
min morgon har varit helt okej. LUGN ,SKÖN och AVKOPPLANDE. önskar mig fler av dessa underbara behagliga morgnar....=)....
att få se dig och surra med dig bästa vännen min ger mig energi ,vilken tur att du finns =)....kram till dig.har varit ute en stund på förmiddagen. sen jag kom hem för en timme sen så har jag ätit en bit pizza och suttit här vid datorn.....funderar på att dra i väg ut en sväng för att se om jag hittar på nåt att göra......skulle behöva köpa snus så jag då inte blir utan snus och spela lite.....jag behöver få vinna pengar , det skulle underlätta en hel del =)......vad jag ska göra nu när jag är ledig i veckan har jag än inte kommit på  så jag funderar lite till.......
hej så länge...

Inga kommentarer: