torsdag 4 juli 2013

meningslöst

ännu en meningslös dag i mitt liv. faaaan va jag är LESS att ha det såhär. måste göra nåt men vad? behöver fler förändringar ,måste fixa och trixa för att jag ska få ett meningsfullt liv.......
har funderat mycket. idag har jag haft huvudvärk hela dagen igen (tredje dagen med huvudvärk) och den övriga värken som plågar mig och tar mycket av energin jag en gång hade.
jag kämpar och hoppas att jag en dag inom en snar framtid ska få känna att jag har ett meningsfullt ,lyckligt och bra liv. jag smider planer och funderar vidare.....
denna dag har jag slöat en hel del ,pysslat ,fixat och donat. varit ut nån sväng för att få lite luft. inte speciellt varmt,  blåsigt men inget regn i alla fall.
efter att ha varit ut en andra sväng så är jag nu hemma solen visar sig =).....hoppas på bra , soligt och varmt väder i morgon. jag ska jobba 10-14 ,vilket jag ser fram emot. =).....
Oscar ska sova hos en kompis i natt och jag blir ensam hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra....hmm.....det blir nog att fara ut en sväng och hitta på nåt för här kan jag ju inte bara sitta eller kan jag det?.......
fick träffa bästaste vännen på morgon och surra  några få minuter  önskar du hade tid att sitta ner och dricka kaffe och surra. men snart så kanske....sköt om dig vännen.
nu ska jag inte surra så mycket mer hej hej


lagat mat : kyckling och ris


Inga kommentarer: