lördag 6 juli 2013

lördag och ...

lördag och nu är det morgon solen lyser men det ser lite blåsigt ut har klivit upp och kikat ut genom springorna i persiennerna. nu är jag tillbaka under varma täcket i sängen med datorn i knät. det här kan bli en alldeles,  alldeles  underbar dag om det vill sig väl.....hoppas att det som är planerat bli av ....=)...jag har semester och jag vill bara ha det mysigt och trevligt på alla sätt och vis. å JAG VILL HA....jag VILL inte ha mycket här i livet bara få det jag så gärna VILL HA.....
somnade ganska fort i går kväll före kl 23. har drömt såååå mycket i natt och varit vaken flera gånger....ännu fler tankar snurrar i huvudet och nu behöver jag svar på frågorna som jag ännu inte fått svar på....ovissheten kan ibland vara tyngre att bära än sanningen...
känner mig tom , ensam ,ledsen. kvar av mig finns snart bara skalet .....
vaknade av telefonen 07.05 då bästaste vännen hörde av sig ,gott att höra din röst vännen ha en fin dag och sköt om dig =)....TACK för att just DU finns och förgyller mitt liv....
en enda liten positiv tanke på morgonen kan förändra hela din dag.....
i stället för att ligga här och lata mig ska jag om en stund kliva upp och börja röra på mig men först läsa mitt horoskop och se om det hänt nåt värt att veta.....
hej så länge.....

Inga kommentarer: