måndag 8 juli 2013

jadå...

var jag tillbaka här och vad ska jag egentligen skriva om?......inte mycket vettigt tror jag iaf....men men jag har en massa ord och funderingar som jag behöver få ur mig och vad passar bättre än att få ner ord och tankar i ett inlägg?
ja just funderar funderar och funderar det är det jag gör för det mesta.....jag har kommit fram till att jag har en hel hop med obesvarade frågor som snurrar runt i mitt huvud. MÅSTE få SVAR på åtminstone ett par frågor med tiden så kommer nog alla frågor att få ett svar tror jag i alla fall.....
Oscar har varit förbi idag han var här en liten stund och käkade sen for han igen och kvar ensam hemma är jag som vanligt ,tråkigt. ensamheten börjar kännas mer och mer jobbig ....
hoppas nåt kul händer i kväll för nu känner jag för att göra nåt kul. är pigg och utvilad efter att ha sovit drygt en timme i eftermiddag och efter tuppluren  duschat och bytt om.
nu blir det en kopp kaffe hej hej

Inga kommentarer: