söndag 7 juli 2013

hela kvällen

äntligen tog jag mig ut på nätet....frustrerande då det ska jäklas.....morr.
har inte gjort så mycket i kväll mest bara slöat. tagit mig en dusch ,skönt att skölja av kroppen låta de heta strålarna landa på min nacke och axlar som värker så mycket.
bästaste vännen  har ringt och det glädjer mig alltid att höra av dig. jag kan inte sluta tänka på dig ,försök att bromsa upp och vila emellanåt. sköt om dig. jag finns till för dig bästa vännen du är guld värd.
har varit ensam hela kvällen och då blir det att fundera en hel del.....
känner mig mer och mer ensam ju längre tiden går ,kommer det alltid att vara så?....det är väl meningen att man ska leva i en tvåsamhet. jag önskar av hela mitt hjärta att jag en dag får känna mig uppskattad och älskad och får dela mitt liv med nån jag håller kär.
nerbäddad i sängen är jag nu funderar samtidigt som jag skriver ner några rader.
har semester en vecka till och jag har inget speciellt planerat ,jag hoppas att jag får några dagar med värdefullt innehåll och ett bra väder så att jag får fylla på med D-vitamin.
trots att jag sovit en timme i eftermiddag så är jag trött nu och jag hoppas kunna sova gott i natt o drömma sött men innan jag drar täcket över huvudet så har jag tänkt läsa min bok. bok nummer 3 i trilogin är beställd och kommer i början på veckan. i brist på annat att göra så har jag ju alltid nån bok att läsa.....=).....jag passar på att läsa då jag är ensam för har jag en bok att läsa känner jag mig för stunden mindre ensam däremot blir jag mindre social. jag stänger in mig i bokens värld.....
nu ska jag inte surra så mycket mer... säger väl tack och god natt om jag inte är tillbaka med fler inlägg innan jag somnar.....




Inga kommentarer: