fredag 12 juli 2013

Fredag morgon

Det är morgon och jag har för en gångs skull sovit länge vaknade 07.36....
Somnade ganska fort men blev väckt av pappa när han kom in i husvagnen för att lägga sig och sova i natt. Å huva vad han surrade som vanligt när han är överförfriskad ... Nåväl han somnade och till slut somnade jag om. Idag är jag vaken före de andra  som vanligt.
Solen är påväg att spricka fram ser ut att kunna bli soligt och fint idag.
Å så gott att höra din röst i telefon bästa vännen :) . Hoppas du får en fin dag. Vad vi ska göra idag vet jag inte , men tror att det blir ranta runt även idag när dem vaknat och piggnat till.
Ska vänta ett tag innan jag går och väcker upp Kerstin och Frans-Bertil (hunden) som sover inne i huset.
Nu säger jag hej så länge är tillbaka sen igen .....

Inga kommentarer: