tisdag 9 juli 2013

morgon igen

det är morgon och jag är vaken slog upp mina två blå 06.25 , varför kan jag aldrig få sova ?.....i natt har jag drömt massor ,sovit hyfsat bra ändå. värken är hemsk denna morgon ...gaahhh.....
idag är det pissigt regnigt väder ,tråk.......å vad skulle man ha gjort idag då...hmm......grubbel grubbel.....jag kan inte bara låta dagarna passera och inget händer, det är slöseri med livet.....
ligger fortfarande kvar naken under täcket ,ingen brådska att kliva upp så jag kan gott ligga här och grubbla och fördriva tiden.......
jag börjar snart ge upp ,tror snart att  drömmar inte  kan bli verklighet....hoppet börjar svika mig.....
vad ska jag göra med mitt eländiga tråkiga liv?....måste göra nåt som gör att det blir bättre att jag får tillbaka livsgnistan som jag en gång hade. åren går och jag slösar bort de med att bara gå omkring och vara olycklig.
nu ska jag inte surra mer .....hej hej

Inga kommentarer: