torsdag 11 juli 2013

Dag och kväll

Ja så har denna dag och kväll passerat och det har blivit mycket rännande runt. Var in till Strängnäs en sväng och handlade. Sen var vi bjudna hem till Kerstins bror och sambo.
Vi åkte dit och har både ätit lunch och middag.
Pappa och Klas hoppade ner i Poolen då dem badat en stund så hoppade jag i , men snabbt var jag uppe ur poolen för det var kallt och jag frös.
Solen har visat sig till och från stundvis riktigt varmt och jag har suttit i solen.
Ikväll blev vi då bjudna på middag ,grillat kött , grönsaker och pommes frites. Gott. Ett tag efter middagen så for vi ut och åkte runt resten av kvällen för att jag skulle få se mig omkring bl.a. Åkte vi runt i Mariefred , åkersstyckebruk och lite små byar .
Kul att se men samtidigt tråkigt att se hur mycket det byggts och ändrats på sen jag var liten.
Nåja nu har vi kommit hem för en stund sen  och det första jag gör att ta fram min iPad för att blogga. :)
Tack för din kommentar bästa vännen glad att höra av dig och så glad när jag hör din röst:) tänker på dig. Hoppas du haft en bra dag. Jag kommer hem snart:) kram till dig. Lämna gärna fler kommentarer de gör mig glad.....
Pappa och Kerstin sitter och surrar så nu ska jag surra lite med dem ...skriver senare innan jag somnar ... Hej så länge

Inga kommentarer: