måndag 4 mars 2013

måndagmorgon på språng

....ja nu är jag här lite senare än vanligt. en braig , kulig o skön morgon. blev väckt av telefon ,ovanligt att bli väckt eftersom jag tycker att jag aldrig sover. =) kl 04.37 ringde min vän ,alltid lika kul att du ringer. =) spelar ingen roll vilken tid på dygnet jag svarar alltid =)
haft en bra ,kulig morgon på språng och samtidigt skön. fler såna morgnar det är en bra start på en ny dag =).....
nu har jag duschat o klätt på mig redo för att jobba kl 10. jag har hunnit med att diska undan o plocka men nu blir det en stund framför datorn  innan jag springer i väg på jobbet.
när jag slutar kl 14 så blir det att göra diverse ärrenden.
TACK för din kommentar vännen ,hoppas du sovit gott. hoppas du får en fin dag hoppas vi hörs snart igen. =)........
är tillbaka senare i dag ....

Inga kommentarer: