söndag 3 mars 2013

kaffe främmande kaffe

tog en dusch ,stod länge o lät hett vatten skölja min kropp o värma mig. sen kröp jag in i min one piece overall o kröp upp i soffan för att se tv o sitta med datorn i knät.
druckit mängder med kaffe i dag och kväll ,har ätit lite aprikoskräm o en korvbit. måste hur som helst försöka äta nåt.
pojkarna kom hem och anton sa : mamma du måste försöka hjälpa mig att ordna upp mitt liv. det skär i mammahjärtat att höra det. SJÄLVKLART ska jag göra så gott jag kan för att hjälpa han så att han ska må bra o trivas , lägenheten ska fixas till han ska ha det bäst. det är han värd. flera gånger om. =)
då pojkarna varit hemma en liten stund så fick jag främmande =) , KUL. tack för ditt besök ,du lyser upp mitt liv ,vännen =).....fick surra o dricka kaffe en stund ,det var mycket värt =).....
söndagkvällen har gått och snart är det inte annat att göra än bädda ner sig för i morgon är det jobb som väntar.=).....funderar om jag ska äta en macka innan jag bäddar ner mig för att sova o drömma sött.....
ja just det måste kolla om filmen små citroner gula visas på bio nån fler kväll ,för jag missade ju att se den ikväll .....
sov så gott o dröm sött precis det ska jag göra.....kram kram

Inga kommentarer: