tisdag 5 mars 2013

jobb o sånt....

öppnade butiken 10. =)....det har varit fullt upp mina timmar. jag har bla packat ordrar , gjort i ordning o skickat ordrar ,märkt o hängt fram nya kläder ,hjälpt kunder....
så när klockan var strax efter 14 så var min arbetsdag slut och jag gick förbi affären för att handla till dagens middag. har lämnat in keno idag och min förhoppning är att vinna ikväll =)......
väl hemma sådär strax efter 14.30 så ställde jag mig vid spisen för att börja med middagen. då jag ställt in ugnsformen i ugnen så ringde en god vän och vi surrade en stund =) , tack för ditt samtal bästaste vännen =)......
efter det så har jag hängt /vikit tvätt o tvättat ,diskat o plockat. till sist tog jag en het dusch o böt om. lite vila har jag unnat mig. och nu funderar jag på vad jag ska hitta på resten av kvällen ...hmm.....RASTLÖS är mitt förnamn =).....
fy attan vad det har snöat o det snöar fortfarande......är sååå less denna snö och vinter ,nu vill jag ha vår o sommar......nu dricka kaffe hej hej



Inga kommentarer: