onsdag 1 januari 2014

Tidig morgon

En tidig morgon alarmet väckte mig 07.00 låg kvar några minuter sen klev jag upp , gjorde mig klar drack en halv kopp kaffe sen ringde bästaste vännen och då bar det iväg mot  en is för att fiska och ha det mysigt.
Jag tappade en fisk modell större ,tråkigt men jag kanske tar den nästa gång. :).... Nåja hemma igen var jag strax före kl 13. Tog en dusch och tvättade håret sen hade jag planerat in lite vila. Hmm...rastlös som jag är så det klarade jag inte av.....jag har flera dagar varit påväg att städa undan julen och då istället för att vila städade jag bort julen.....klar med det så skulle jag vila men hann precis lägga mig ner i soffan då ringde Oscar som var påväg till mig och han var hungrig.... Klev upp kokade potatis och stekte en skinkschnitzel till han. Själv hade jag hunnit äta havregrynsgröt en stund innan.
Nu har jag vilat lite ,känner mig så trött men ska inte sova och nu grubblar jag på vad jag ska göra .... Hmm... Hoppas att nåt kul händer ikväll....
Oscar for iväg med en kompis efter att han ätit , så här är jag ensam och har tråkigt.....
I morgon är det jobb 10-14.....
Hej hej

Inga kommentarer: