lördag 3 januari 2009

skärpning
















...av mig ....haha....ja nu har jag varit otroligt lat och inte skrivit på ett par veckor och nu har jag fått dåligt samvete....ska försöka få ner ett par rader medan jag sitter vid datorn en stund. julen har varit bra och jag fick några julklappar (jag har visst varit snäll under 2008) julafton var vi hemma och hade främman vi var hela 9 perosner här och jag stod för mat och annat tilltugg en trevlig dag ...idag är det kallt ..brr...det har varit kallt några dagar nu och det skulle va kallt några till.....jag har varit lite ledig under jul ,men klämdagarna den här veckan har jag jobbat.





jag klarade mig från att blåsa bort nyår ,för jag var feg och höll mig inomhus. på nyårsafton var vi hemma och tog det lugnt eftersom vi är förkylda hela bunten. främmande hade vi av anton s tjej ,hanna.





idag väntar jag främman eftersom jag blir ett år äldre...snyft.....åren bara springer i väg inte alls kul alla gånger.....nu ska jag leta fram kameran och se om jag har lite nya kort att lägga in här. ha en fin dag /kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting grattis igen nu är det söndag o jag lyckades hitta din blogg jag har blivit lite piggare men långt ifrån frisk tror man blir galen minns du gubben från krokan med den gammla audin som kör så sakta mitt på vägen han krocka igår därni krocka men inga persson skador som tur var tänkte då du sa att han kommer att krocka ha ha

Anonym sa...

Hej kära nyfunna syster=) vilken fin familj du har känner mig som en stolt lillasyster samt moster ;-) å grattis i efterskott ja e 2a jan...så en da skiljer det, e det din riktiga hårfärg? åå så vacker...måste fortsätta läsa e sååå spännande kram så länge/syster