söndag 4 januari 2009

söndag eftermiddag




klockan är nu 16.55 och jag har satt mig ner en stund framför datorn . jag har lagat middag ,klyftpotatis och biffar ,har även tvättat kläder och städat lite. är fortfarande förkyld och känner mig hängig så mellan varven vilar jag. i går kväll slöade jag mest ,men jag hann plocka bort julen ,skönt att ha det gjort. blir så fint och städat utan en massa julsaker. jag har ont i huvudet så jag ska nog dra täcket över skallen om en stund.
tack för din kommentar anonym. ja du ser du överlever nog förkylningen som du har.....haha....roligt att du hittat min blogg.
idag har det varit kallt hela dagen nu är det -27.1 och man vill inte riktigt gå ut ,men jag var tvungen att gå ut med sopor...brrr....det var kallt trodde jag skulle förfrysa mig då jag bara hade klänning på .....haha...nu ska jag sluta surra och läsa min bok ha det gott /ting

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej igen nog hadde du annat än en klänning på dej ha ha

Anonym sa...

Hej! Den klänningen som du har på bild den var skit snygg. Var har du köpt den?