söndag 25 januari 2009

mat och bak

klockan är nu 14.49 och jag har slagit ner rumpan i soffan framför datorn för att skriva ner några rader här medan "ilet" finns.....haha....
jag känner mig som sagt slö denna dag är hängig och hostig tack och lov är huvudvärken från i går borta.....
jag har i alla fall gjort lite nytta lagat middag (klyftpotatis och köttfärsbiffar ) och till efterrätt en äpple och banan paj ,mumsigt gott.....nu ska jag ta det lugnt resten av denna söndag för att jag förhoppningsvis ska orka jobba i morgon.
i kväll är det bingolotto och givetvis spelar vi ....och hoppas på vinst. keno har jag spelat och med lite tur kanske jag vinner....haha....det skulle inte va dumt att få en extra slant när jag i morgon ska till tandis...hua jag gruvar mig för obehaget jag känner av att sitta där i stolen och för kostnaden för att sitta där i stolen.....
snöar det gör det fortfarande ute och vi håller oss inomhus. pojkarna är ganska rastlösa efter att ha varit inne i flera dagar det märker man för dem bråkar och tjafsar hela tiden dem ser varandra......hmm.....ungar........nu ska jag lämna datorn en stund /ting

Inga kommentarer: