tisdag 6 januari 2009

är tillbaka


här ......klockan är nu 19.06 jag känner mig upphängd och nersläppt. jag har slöat och läst tidigare i kväll ,varit onyttig med andra ord. skolan börjar i morgon och me det blir dygnsrytmen återställd. nu är det länge till nästa skollov.

vi tog aldrig den promenaden som vi tänkt ,vi spelade lite spel inne i värmen i stället. nu har det blivit betydligt mycket kallare ute...brr.....denna besvärliga kyla gör att man inte vill ut i onödan.lika bra att ta en dusch och krypa ner i sängen och läsa en god bok. inget vann jag på kenot heller i kväll .....när ska jag få vinna ??? det är frågan jag ofta ställer mig.....haha....nåja nu ska jag lämna datorn och göra nåt onyttigt tror jag..../ting

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tingeling!

Mitt namn är Therese och jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig:) Du kan väl höra av dig?

Mvh,
Therese, therese001(at)hotmail.com

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallå där vart tog du vägen igen! Saknas inspiration, jag vet hur det är att få bloggtorka. Men det brukar släppa efter ett tag. Hoppas ni mår bra, här håller vi på att rätta på oss efter div. virusattacker.
Kram Ulla-Bella