måndag 26 januari 2009

arbetsdag

.....måndag klart jag arbetat hela långa dagen.....hade tid hos tandis 15.50 och medan jag satt och väntade så fick jag besked att dem fått en akut patient och om jag ville vänta skulle det gå bra...hmm ingen lust att vänta så jag begärde en ny tid och som kompensation för att jag kommit dit så fick jag lite presenter i form av tandborstar ,tandtråd och halspastiller...haha....inte dåligt.nåja och jag hade gruvat mig i onödan.
roger hämtade mig på byn och vi åkte hem. nu har roger fullt upp med en bil i garaget han hjälper en kompis och under tiden är jag inomhus städar ,lagar mat och servar med kaffe och diverse tilltugg. klockan är nu 20.15 och jag börjar känna mig trött...det har varit full fart sen jag kom hem ....skulle nog behöva ta en dusch till ikväll för att piggna till......haha....
vi har spelat keno på jobbet och kvällens vinst blev endast 5 kr.....tänk att det ska va svårt att få in full pott......men men det är bara att inte ge upp för det ska ju gå att få vinna sägs det ju......
oscar har varit på skolan medan anton varit hemma i sängen. i morgon är det meningen att allt ska återgå till vanlig ordning ,men vi får se hur anton mår i morgon bitti. själv så känner jag av hostan ,det är jobbigt men men tjurig som jag är så jobbar jag som vanligt....haha....
det var verkligen kul att höra av dig i dag A och jag längtar till vi får tid att träffas och surra ,vi har ju en del att ta igen efter alla år. kram på dig lillasyster...
nu är det snart dax att ta sig ännu en kopp kaffe. ha det gott/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar var du hittat sminket i ett tidigare inlägg?