tisdag 20 januari 2009

arbetsdag på annan ort











idag liksom i går och i morgon får jag och ett par jobbarkompisar lämna vår kommun för att bege oss till annan ort för att utföra ett jobb. i går morse snörde vi oss i arbetsbilen och begav oss. efter en timmes bilfärd var vi framme i kåbdalis och där fanns det städjobb att utföra. efter en dag var jag mör och det mesta av kvällen slöade jag medan jag samtidigt hjälpte pojkarna med deras läxor..när klockan väckte mig i morse 05.00 var det bara att ta sig ur sängen för att göra sig redo för en ny dag ,likadan som den i går. jag gjorde i ordning matsäck och hoppade på bussen som passerar vårt hem vid 06.30.




roger som varit hemma med en sjuk os (förkyld med hosta) hade lyckligtvis fixat middag idag han hade värmt potatisbullar i ugnen och stekt några korvskivor. jag slapp ställa mig vid spisen och det kändes ju inte helt fel. jag har legat och vilat en stund men nu ska jag göra lite nytta innan jag tar en dusch och kryper ner i sängen.




det har varit en snöig dag och runt -10 grader snön öser ner fortfarande........




idag fick jag min nya parfym som jag beställt i förra veckan och som vanligt blir jag alltid lika glad då jag får mig nå nytt....haha....min nya parfym heter miami glow by jlo....en helt underbar doft. och recensioner jag läst om den stämde bra. jag hoppas att även den nyaste doften by jlo som kommer ut i februari ska vara lika underbar som den jag nu har. jag ska hålla utkik om recensioner om den doften. väntar med spänning....haha.....nu börjar klockan närma sig 20.00 och jag känner att jag måste lufta på rumpan innan jag blir ett med min soffa....ha en god kväll /kram ting

Inga kommentarer: