söndag 25 januari 2009

en snöig söndag


klockan är 11.17 och jag har precis startat datorn. jag vaknade 08.30 och klev upp för att brygga kaffe sen kröp jag ner under täcket och har klivit upp för en stund sen. det blir en slö dag känner jag för jag ahr en del värk och är hostig ....pojkarna har smittat mig med förkylningen. oscar hostar fortfarande och anton är hängig med mycket hosta och huvudvärk, han blir hemma i måndag för att vila. oscar har varit hemma fyra dagar från skolan och jag räknar med att han ska va så pass pigg att han kan fara i morgon.

jag hoppas jag är pigg i morgon, jag stannar inte hemma i onödan jag är för tjurig för det.....haha....

spelade keno i går och lotto ,kenot vann jag inget på men däremot på lottot vann jag hela 19 kr.......haha....

idag är det en snöig och mulen dag med minusgrader. det blir nog inte nå fiske. jag och pojkarna håller oss nog inomhus ,om roger vill fiska får han fara själv i lugn och ro.

nu ska jag ta mig en kopp kaffe men jag återkommer senare /ting

Inga kommentarer: