lördag 24 januari 2009

viva la diva




jag vill här tipsa om ett smink som jag har ganska nyligt upptäckt och det heter viva la diva. i ders sortiment finns lippgloss ögonskuggor ögonpennor och annat som får en att bli fin och till en otroligt billig peng.....jag har hunnit med att köpa några av deras ögonskuggor och lip gloss....


detta smink kan måhända falla mest ungdomar i smaken med tanke på deras klatshiga färger på skugggor och pennor och de låga priserna.
jag är sannerligen ingen ungdom men jag kan inte låta bli att använda detta smink för att jag tycker verkligen om deras färger men även utförandet på förpackningarna är så fina (ta en titt på mina bilder och avgör). och det låga priset......


mascara är nåt jag inte hittat i deras sortiment men det bör ju finnas eller ?........om nån läser mitt inlägg och vet lite mer om detta smink lämna gärna en kommentar.....

Inga kommentarer: