fredag 1 mars 2013

surr ,prommis o tv

den här kvällen har innehållit lite av varje. tog en prommis ut på byn in på affären och sen hem igen. när jag kom hem blev jag ensam kvar hemma då roger for bort en sväng. pojkarna har inte varit hemma sen tidigt i kväll.
nån timme senare kom han hem. han skulle ut så jag liftade till antons lägenhet med diverse grejjor. jag stannade där o plockade lite sen tog jag en prommis hem. det har blivit kallare ute ...brr...
kom hem runt 21.30 har surrat i telefon med min far fösta samtalet ca en timme långt och andra samtalet ungefär lika länge...hade mycket att surra om =).
 efter det har jag tvättat håret o nu har jag satt mig ner på rumpan för att skriva några rader samtidigt som jag käkar en macka. har tänkt se om det är nån bra film som jag kan fördriva tiden med att se på.=) en stund innan jag bäddar ner mig......
nu har jag ätit macka ,en kexchoklad o druckit ett glas vatten det var min middag /kvällsmat den här dagen.....=).....
nåja jag kanske får tillbaka min matlust nångång......
nu har oscar kommit hem o surret är i gång.......säger sov gott o dröm söta drömmar

Inga kommentarer: