lördag 2 mars 2013

pessimist vs optimist

tråkkväll. SKIT ....är så LESS att ha dessa tråkkvällar. jag har varit hemma slappat o sett tv ensam tills för en stund sen då de andra kom hem. känner mig krasslig och har huvudvärk och lite halsont.......upphängd o nersläppt skulle jag påstå att jag känner mig.
JAG VÄGRAR ATT HA TRÅKIGT. måste göra nåt av mitt liv.......
vill göra nåt kuligt annars är det lika bra att dra täcket över huvudet o drömma sig bort. det blev inte att jag lämnade in lottot o kenot i kväll så inte ens det har jag haft att se fram emot....=(....
nä huvva, bäst att gräva ner pessimisten JAG och leta fram optimisten JAG =).....
att vara en optimist o positiv gör livet lättare. =)......
nu ska jag sluta surra ,lämna gärna kommentarer och i fall jag inte är tillbaka senare så passar jag på att säga sov gott o dröm sött redan nu....

Inga kommentarer: