måndag 4 mars 2013

kan ju..

...lika gärna  skriva några rader när jag ändå har datorn i knät.sitter nu ner o slappar lite. det blev tyst hemma då dem for i väg alldeles nyss.
har varit aningen trött i dag ,eller rättare sagt ganska så trött ,men vad gör väl det när man har fått ha roligt o mysigt.=)
efter jobbet gjorde jag några ärrenden sen hem o varit i full gång med allt möjligt. fick oväntat främmande en kort stund ,men ojjj vilket  kärt besök =)...tack för din hjälp med papprena vännen=)....
efter jag gjort klart här hemma så tog jag med mig diverse smågrejs o knatade ner till antons lägenhet där jag städade lite =)....
åter hemma blev jag inte länge för jag var tvungen följa med anton o roger när de skulle skriva på o ordna om uti antons krock med bilen i går....ett tag senare fick jag äntligen komma hem o här är jag nu ......=).......
ska se tv o slappa resten av kvällen om inget annat roligt händer =).....
hej så länge....

Inga kommentarer: