fredag 1 mars 2013

just idag är jag

just idag är jag glad just idag är det helg ......=).....en braig dag idag. har suttit och jobbat framför datorn mina fyra timmar ,KUL =)....TRIVS kanoners =)......
medan jag suttit o jobbat har jag pratat lääänge i telefon ,en mysdag framför datorn och jag har jobbat bra ,om jag får säga det själv utan att skryta. =).....
innan jag startade arbetsdagen så var jag in o köpte nya fiskegrejjor ,nu JÄKLAR  ska rödingarna tas i morgon....=)....jag hoppas då på det iaf =)......hoppas vädret är bra trots att väderprognosen inte såg lovande ut. men prognosen kan ju visa fel det har hänt förr....
håller på att tvätta en  massa kläder =( ,inte kul men nödvändigt ingen annan tycks förstå vad som ska göras när tvättkorgen är full av smutsiga kläder...hmm.....måste nog ge dem en till lektion hur man tvättar kläder....
anton ringde för en stund sen dem var o handlade på willys ,även roger handlade =) , nu slipper jag handla sen i kväll ......en sak mindre att uträtta......
vad de ska äta till middag vet jag inte. jag har då inte lagat nån mat. jag har mest bara  slappat o vilat min onda kropp som bara värker.....=(.....
ha en finfin kväll......

Inga kommentarer: