onsdag 6 mars 2013

jaha då var jag ...

hemma igen. har ränt lite mer i kväll. =).....svamlar o får tiden till att gå å helsikes rastlös är jag fortfarande. först var jag förbi grannen innan jag en stund senare for till anton där har jag  hängt upp ett par gardiner.
schemat i morgon ,upp tidigt som f-n och i väg till luleå sen därifrån fixar jag skjuts till sunderbyn och sen blir det tillbaka till luleå (tror jag ) och sen nångång på eftermiddag/kväll  åker jag hem till byn. kan bli en lång dag.men det är bara att bita i hop som jag är van att göra. =)..... funderar på att ta med mig surfplattan  ifall jag skulle  få långtråkigt....=).....
nu blir det slappa ,se tv o dricka kaffe innan jag bäddar ner mig.
ojjj som vanligt har jag glömt rätta min spel , det måste jag ju göra så jag vet hur mycket jag kan eventuellt shoppa i morgon =)....
det är ofta de orden som inte sägs som är de viktigaste
sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: