torsdag 7 juli 2011

sovmorgon

....gomorron är vaken o uppstigen klev upp 08.40. roger kom hem en stund före han skulle till tandis o med sig hade han oscar. klart jag var vaken men inte uppstigen när dem kom 06.10 vi pratade en stund innan oscar somnade  och ett bra tag efter kunde jag oxå somna om när klockan var nästan 08.40 så klev jag upp.
kan inte ligga o sova för länge för huvva så j-kla mycket värk jag har nu i nacke ,axlar o armar. =(
jag har precis hunnit få i mig första kopp kaffe=) och en snus ligger på plats under läppen.
en riktigt solig dag är det idag =) ,det blir till att steka sig ute på balkongen när solen kommit dit.
oscar har beställt mat idag och jag har lovat att steka kyckling o göra en sås som ska fyllas i baguetter vips så har jag tillverkat kycklingbaguetter =).
tvättmaskinen är startad ,tänka sig att det alltid är fullt i min tvättkorg. vilken tur att jag inte har nå speciellt inplanerat idag när jag har så j-kla ont.
ha  nu en bra dag ute i solen så kommer jag tillbaka under dagen med fler inlägg /tingeling

Inga kommentarer: