söndag 10 juli 2011

åska o regn

....har tvättat klart för den här gången nere  i tvättstugan. 3 sits soffan är tvättad och lite kläder o annat. skönt att ha det bortgjort. nästa helg blir det tvätta 2 sits soffan. soffan  blev betydligt mycket renare med tvättmedel o vanish  o  nu ska den bara sättas ihop.
under tiden maskinerna varit i gång har vi haft främmande surrat o druckit kaffe.jag har även hunnit grädda några  plättar.=), den lilla ekorren är i gång trots att jag har  mycket  värk ,men sen blir det nog lite vila.
jag som trodde på bra väder hela dagen ,men det har hunnit både regna o åska. nu ska vi snart åka i väg upp till pojkarna i sovstugan. anton kom hem i morse och han sover fortfarande. jag vill ut o prova mitt nya kastspö =).kanske oxå ta en båttur.....men iaf så vill jag vara utomhus för  det är fortfarande är så soligt o behagligt. ha det bra så kommer jag tillbaka senare /tingeling

Inga kommentarer: