torsdag 7 juli 2011

min eftermiddag

.....det var ju riktigt skönt ute på balkongen där jag suttit en stund. soligt ,men orosmolnen syns på himlen fortfarande. kan bli en skur igen till kvällen. idag har jag varit ut en kortpromenad sen gick jag hem för att ta emot brösleveransen =) fått mig lite polarbröd. oscar är med kompis så han har inte syns till så mycket idag. jag har oxå slumrat en stund på soffan , värken ger alldrig med sig ,känns som att jag skulle vilja kapa av mina armar jäms med skulderbladen ,likaså nacken är besvärlig. inte alls ett dugg kul =(. funderar på vad jag ska hitta på för nåt i kväll ,nåt vill jag definitivt göra, är rastlös ......
funderar även på vad middag jag ska laga ikväll ,undrar vad dem andra vill käka. nu ska jag koka mig en kopp kaffe ......

Inga kommentarer: