torsdag 7 juli 2011

torsdagkväll

kände bara att jag var tvungen att hitta på nå ikväll inte bara hänga i soffan o glo på tv. så jag for förbi söt agnes en stund. hon sov hela tiden jag var där. jag promenerade hem skönt att röra på sig. strax före 21 kom jag hem ,tog en dusch och har sen bara hängt framför tvn.......uttråkad till tusen.=(
jag kom hem till en tom lägenhet ,de andra sover i sovstugan och jag får själv bestämma vad jag ska se på tv o vad jag ska göra ....behagligt att ha det lugnt o tyst ,samtidigt kan det bli lite för ensamt emellanåt.
i morgon när oscar vaknat nångång mitt på dan så kommer han cyklandes ner på byn ,då kanske jag får lite sällskap av han en stund om han inte far till kompisar direkt =).
nu ska jag fortsätta se lite tv ....sov gott o dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: